در باره دکتر عادل حیدری نژاد

درخواست ویزیت هومیوپاتی آنلاین

به این مطلب ستاره بدهید و امتیاز بگیرید

Rating 4.75 from 4 votes

فقط کاربران طلایی مجاز به استفاده از مشاوره با ما هستند .اگر می خواهی بدانی داستان کاربر طلایی چیه , مطلب “محدودیت استفاده از سایت برای غیر کاربران ویژه” را بخوان .

 

درخواست ویزیت هومیوپاتی آنلاین

دوستان ,دقت داشته باشید وب سایت ما به طور خاص ویژه طب هومیوپاتی و منحصرا برای ایرانیان مقیم خارج از کشور طراحی شده ولی چنانچه هم وطنان ساکن ایران علاقمند به استفاده از خدمات آموزشی-درمانی ما هستند می توانند در صورت کاربر طلایی بودن و قبول قوانین سایت از این امکانات استفاده بکنند.

برای درخواست مشاوره آنلاین هومیوپاتی با دکتر عادل حیدری نژاد لازمه که در سایت ما ثبت نام کنی.

دو نکته را فراموش نکن :

  •  باید عضویت شما توسط مدیریت تایید بشود تا بتوانی درخواست مشاوره ارسال کنی .پروسه تایید مدیریت ممکنه 48 ساعت زمان لازم داشته باشد.
  • برای ثبت نام باید از ایمیل معتبر استفاده کنی چون اگر ایمیل غیرمعتبر استفاده کنی بعدا حتما دچار مشکل می شوی.

بعد از ثبت نام موفق و تایید کاربری شما توسط مدیریت وارد سایت بشوید .بعد از ورود به پنل کاربری خود هدایت می شوید .در پنل کاربری از منو سمت راست گزینه پشتیبانی را کلیک کنید و در نهایت دکمه تیکت جدید را کلیک کنید .بقیه کارها بسیار واضح و ساده هست.

پاسخ به مشاوره شما توسط دکتر عادل حیدری نژاد ممکنه با تاخیر انجام بشود پس صبور باشید…

برای مشاهده جواب ها از همین طریق اقدام کنید.همچنین در منو سمت راست پنل کاربری بخشی وجود دارد به نام پیام های شما که در اینجا می توانید اطلاعیه هایی را که گهگاه از طرف مدیریت برای شما ارسال می شود را مشاهده کنید.

حتما قبل از درخواست مشاوره لطفا قوانین سایت را کامل مطالعه بفرمایید.

 

و کلام آخر…

چنانچه نزد هومیوپات دیگری قبلا تحت درمان بوده اید به هیچ عنوان جهت تکمیل یا ادامه درمان به من مراجعه نکنید چرا که دقیقا به ضرر شماست.

 

دکمه بازگشت به بالا