در باره دکتر عادل حیدری نژاد
مقالات سایت

مطب عادل حیدری نژاد کجاست ؟

مطب عادل حیدری نژاد کجاست

به این مطلب ستاره بدهید و امتیاز بگیرید

Rating 2.80 from 5 votes

حتما خیلی از شما از خودتان سوال می کنید پس مطب دکتر عادل حیدری نژاد کجاست ما خیلی سرچ کردیم ولی پیدا نکردیم !

اجازه بدهید قبل از ادامه مطلب داستانی را برای شما تعریف کنم.

سال ها پیش در یکی از همایش های کودکان در تهران یکی از همکاران قدیمی را ملاقات کردم ایشان از من سوال کرد مطب تو کجاست من هم در جواب پیشدستی کردم و همین سوال را از او پرسیدم , وی در جواب گفت : در فلان منطقه تهران و  ….

بعد هم سوال اش را از من دومرتبه تکرار کرد ,من هم در جواب گفتم: مطب من به وسعت کل دنیاست .

گفت یعنی چی دیوانه شدی ! من به او گفتم دیوانه نشدم من طبابت آنلاین یا مجازی انجام می دهم و نیازی به مطب فیزیکی در جایی ثابت ندارم.البته که این دوست قدیمی با خنده و تمسخر گفت :مطب آنلاین دیگر چه صیغه ای هست و کلی خندید و…

بگذریم ,دوران کرونا خیلی معادلات را در جهان پزشکی عوض کرد ,تمام کسانی که در ایران و دنیا طبابت آنلاین را تمسخر می کردند حالا روی آورده اند به همین نوع طبابت و در واقع سیستم طبابت در دنیا یک جورهایی دگرگون شده ست.

سایت عادل حیدری نژاد

همین حالا شما سامانه های بسیاری را در ایران می بینید که از تفکر من در آن دوران الهام گرفته و یا به عبارتی تقلید کردند مثل دکتر ساینا ,اسنپ دکتر و … که بسیاری از همین همکاران که من را تسخره می کردند در آن مشغول به طبابت مجازی و یا آنلاین هستند !

همچنین بخوانید
رازی که هیچ پزشکی به شما نمی گوید !

جهت اطلاع ,ما به صورت کلی دو مدل پزشک داریم :پزشکانی که از حاشیه می پرهیزند و تمایل دارند در یک محیط آرام , بدون دردسر , بی خوابی و بدون چالش طبابت کنند و آن هایی که طبابت توام با چالش و سر وکله زدن با بیماران سخت و مشکل دار را دوست دارند.

گروه اول بدنبال تاسیس مطب می روند و گروه دوم در بیمارستان ها شیفت می دهند و البته که دکتر عادل حیدری نژاد به گروه دوم از تقسیم بندی ما تعلق دارند.ایشان از ویزیت بیماران تکراری و نوشتن نسخه های تکراری اکراه دارند و این کار را مصداق بارز فسیل شدن می دانند و ایشان ساعات زیادی از عمر خود را به طبابت در اورژانس اطفال و بخش های مراقبت ویژه اختصاص دادند.صدالبته که هر کدام از ین دو نوع طبابت مزایا و معایبی دارد .

بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها و اورژانس دنیای متفاوتی دارند و هر کدام در نوع خود یک تجربه و یک کتاب آموزشی هستند.همکار پزشکی که سال ها به ویزیت در مطب خو گرفته هرگز قادر نیست استرس کار در بیمارستان را تحمل کند و برعکس پزشکی که برای شیفت دادن در بیمارستان ساخته شده هیچوقت نمی تواند خود را برای طبابت در مطب منطبق کند.

شاید مقایسه کاملا درستی نباشد ولی برای درک بهتر مطلب در نیروهای مسلح یک رزمنده عملیاتی در ارتش و یا نیروی انتظامی را با یک کارمند دفتری و پشت میز نشین مقایسه کنید.

با توجه به جمیع نوشته های بالا حتما متوجه شده اید که من برای ویزیت بیماران نیاز به جای ثابتی ندارم من می توانم از طریق وب سایتم هر بیماری را در هر کشور یا شهری و در هر نقطه از جهان ویزیت کنم ولی ذکر یک نکته ضروریست.

همچنین بخوانید
مستندات قانونی روش درمانی هومیوپاتی

در سیستم پزشکی روتین باید بیمار از نزدیک ویزیت و معاینه بشود پس شاید ویزیت آنلاین خیلی دقیق و کاربردی نباشد ولی برعکس در روش درمانی هومیوپاتی نیاز به ویزیت حضوری بیماران نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را هم بخوانید.

چرا استقبال عموم از هومیوپاتی رو به افزایش هست؟

بمرور تکمیل می شود…



دکمه بازگشت به بالا