در باره دکتر عادل حیدری نژاد
مقالات سایت

در روش درمانی هومیوپاتی خبری از زجر و درد کشیدن نیست!

در روش درمانی هومیوپاتی خبری از زجر و درد کشیدن نیست!

به این مطلب ستاره بدهید و امتیاز بگیرید

Rating 5.00 from 1 votes

بله درست متوجه شدید .ماهیت سیستم پزشکی روتین این هست که برای درمان و یا تشخیص بیماری ها درد وارد کند مثل تزریقات عضلانی ,خونگیری ها ,تزریقات وریدی شامل سرم و … ,نمونه برداری از بافت ها , نمونه گیری از مایع نخاع , سوراخ کردن ریه و غیره ولی در روش درمانی هومیوپاتی از این ها که گفته شد هیچ خبری نیست .

امروز دنیا به سمت و سویی پیشرفت می کند که تا حد ممکن درد به بیماران کمتر وارد شود مثل زایمان بدون درد, استفاده از پمپ درد بعد از سزارین و شیمی درمانی و غیره , چرا که دنیا متوجه شده که انسان ها به قدر کافی خودشان درد دارند و ما مجاز نیستیم درد اضافی به بیماران تحمیل کنیم چیزی که دویست سال پیش توسط پزشکان هومیوپات فهمیده شده بود امروز دنیا با تاخیر چندین ساله در حال رسیدن به آن هست.

این درد کشیدن در کودکان طیف سنی بخصوص کمتر از هفت سال خودش را بخوبی نشان می دهد.همه چیز از ضمیر ناخودآگاه انسان شروع می شود.امروز اگر کسی بگوید چیزی در مورد اهمیت ضمیرناخودآگاه در پیشرفت شخصی و سرنوشت انسان در آینده نمی داند اصلا از او پذیرفتنی نیست.منشا تمام ترس های ما ضمیرناخودآگاه است.

  • چرا پولدار نمی شویم؟
  • چرا ازدواج خوبی نمی کنیم ؟
  • چرا به سمت اعتیاد کشیده می شویم؟
  • چرا در شغل مان موفق نیستیم ؟
همچنین بخوانید
شیوع آبله مرغان در مدارس
و هزاران چرای دیگر منشاش تمام در ضمیرناخودآگاه ماست .ترس براحتی در ذهن کودکان کاشته می شود.یک ترس در ذهن می تواند ترس های دیگری را هم بتدریج جذب کند. یک معاینه دردناک , یک تزریق آمپول و یا سرم , یک روش تشخیصی دردناک و… می تواند آن چنان تاثیر سو بر ذهن ناخودآگاه کودک داشته باشد که تا آخر عمر با او همراه باشد .


یک ضرب المثل شوخی وجود دارد که می گوید “بزرگ میشی یادت میره” ! دوستان هیچ یادرفتنی در کار نیست .خاطره ها هیچ موقع از ذهن انسان پاک نمی شوند بلکه آن ها از لایه های سطحی ذهن به عمق یا همان ضمیرناخودآگاه منتقل می شوند .
اقدامات دردناک پزشکی و اضطراب جدایی بدلیل بستری شدن زمینه را برای اضطراب کودک در آینده فراهم می کند.دختری که با اضطراب بزرگ شود وقتی باردار شود این اضطراب را ناخواسته به فرزندش منتقل می کند و به همین ترتیب الی آخر.کودک درد کشیده زمانی که بزرگ شود مفهوم عشق ورزیدن به دیگران را درک نخواهد کرد.حس نفرت از دیگران , حسادت و خشم سرکوب شده هدیه اقدامات درمانی پزشکی برای فرزند شماست .

ادامه مطلب را بخوانید …

دکمه بازگشت به بالا