در باره دکتر عادل حیدری نژاد
مقالات سایت

آموزش کپسولی هومیوپاتی چیه ؟

آموزش کپسولی هومیوپاتی چیه ؟

بعد از برگزاری چندین دوره آموزشی آنلاین و گران قیمت در زمینه روش درمانی هومیوپاتی به این نتیجه رسیدم که علاقمندان زیادی برای یادگیری روش درمانی هومیوپاتی وجود دارند ولی بسیاری از آن ها در پیام هایی که به من می دادند اذعان می کردند که بسیار مشتاق شرکت در دوره هستند ولی بدلیل عدم وسع مالی توانایی شرکت را ندارند.

حالا مژده به این دوستان می دهم که برای همراهی با این عزیزان و با توجه به بیش از بیست و هشت سال تجربه درمانی خودم در حیطه تخصصی کودکان و نوزادان توانسته ام روشی را ابداع کنم که دیگر نیازی به آموزش های سخت و زمان بر نباشد و صدالبته این آموزش به نام اینجانب در اینترنت معروف و مشهور هست .

من بسیاری از بیماری های رایج در طب اطفال که گرفتاری های زیادی برای والدین ایجاد می کند و موجبات ایجاد استرس و صرف هزینه های بسیار برای درمان آن ها می شود را معادل سازی هومیوپاتی کرده ام .

به عبارتی ساده تر ,من فرمول درمان آن ها را به روش هومیوپاتی برای والدین محترم آماده کرده ام تا بدون هیچ دانش هومیوپاتی بتوانند با خواندن فقط چند سطر از این طب قدرتمند به تنهایی و یا در کنار روش مرسوم پزشکی بهره مند بشوند , درست به سادگی بلعیدن یک کپسول آنتی بیوتیک .معیار نام گذاری آموزش کپسولی هومیوپاتی دقیقا اشاره به همین موضوع دارد .این آموزش ها بمرور بیشتر خواهد شد .

سایت عادل حیدری نژاد

سوال : مزیت استفاده از این آموزش کپسولی چیه ؟ 

همچنین بخوانید
طب هومیوپاتی چیه؟
  • فرزند شما در زمان کمتری بهبودی می یابد .
  • فرزند شما با کیفیت بالاتری بهبودی می یابد .
  • عوارض ناشی از داروهای شیمیایی در او کاهش می یابد .
  • در صورت تداوم استفاده از داروهای هومیوپاتی سطح سلامت فرزند شما بالا می رود .
  • هزینه های درمانی شما تا نود درصد کم می شود .

برای تهیه آموزش های کپسولی هومیوپاتی کلیک کنید

در صورتی که این مطلب را دوست داشتید می توانید از طریق آیکون های شبکه های اجتماعی انتهای مطلب آن را با دیگران به اشتراک قرار دهید
دکمه بازگشت به بالا