در باره دکتر عادل حیدری نژاد
مقالات سایت

محدودیت استفاده از سایت برای غیر کاربران ویژه

به این مطلب ستاره بدهید و امتیاز بگیرید

Rating 5.00 from 2 votes

به اطلاع میرساند از مورخ چهاردهم فروردین ماه 1403 استفاده از مشاوره ها و آموزش های هومیوپاتی سایت فقط مختص کاربران نقره ای و طلایی وب سایت خواهد بود.

این که کاربر نقره ای و طلایی به چه کسی گفته می شود و چطور می شود به این سطح از کاربری رسید در همین پست اطلاع رسانی می شود ,تا آخر با ما همراه باشید.

در کل ما دو مدل حساب کاربری در سایت خود داریم : کاربری ساده و کاربری ویژه یا vip که نوع دوم خود مشتمل هست بر کاربر طلایی و نقره ای .

ابتدایی ترین کاربری نوع کاربر عضو سایت هست که شما برای این که با سایت در ارتباط باشید به این سطح از کاربری احتیاج دارید که با ثبت نام در سایت این نوع کاربری خود بخود برای شما رقم می خورد .

دو نکته را فراموش نکن :

  •  باید عضویت شما توسط مدیریت تایید بشود .پروسه تایید مدیریت ممکنه 48 ساعت زمان لازم داشته باشد.
  • برای ثبت نام باید از ایمیل معتبر استفاده کنی چون اگر ایمیل غیرمعتبر استفاده کنی بعدا حتما دچار مشکل می شوی.

سایت عادل حیدری نژاد

برای این که بتوانید از مشاوره هومیوپاتی با دکتر عادل حیدری نژاد استفاده کنید باید کاربری شما از نوع طلایی و برای دریافت آموزش های هومیوپاتی ایشان کاربری شما باید از نوع نقره ای باشد.در واقع چنانچه به سطح کاربری وی آی پی برسید می توانید به صورت رایگان برای همیشه از آموزش ها و مشاوره هومیوپاتی با ما استفاده کنید.البته در نظر داشته باشید که ما در مورد هر بیماریی مشاوره هومیوپاتی انجام نمی دهیم.لطفا قوانین سایت را بخوبی مطالعه کنید .

همچنین بخوانید
بهترین متخصص هومیوپاتی ایران را بشناسیم

تکلیف سطح کاربر عضو سایت مشخص شد حالا ببینیم چطور می شود کاربر طلایی و یا نقره ای سایت ما بشوید؟

برای رسیدن به سطح طلایی کاربری باید 5000 امتیاز و برای رسیدن به کاربری نقره ای لازم هست 2500 امتیاز کسب کرده باشید.

  • سوال اینجاست چطور می شود این امتیازات را کسب کرد؟

جواب : خیلی ساده ,با سایت ما تعامل داشته باشید.

ما سیستم امتیازدهی به فعالیت های شما در سایت خود تعریف کرده ایم .به عبارتی به ازای فعالیت های مختلف در سایت به شما امتیازات مختلف تعلق می گیرد مثل مطالعه محتوی سایت , نوشتن نظرات در سایت , دادن امتیاز به مطالب و …

فقط ذکر چند نکته مهم هست :

  • برای این که از طریق مطالعه محتوی مطلب امتیاز کسب کنید باید حداقل سه دقیقه در صفحه مطلب بمانید و این طور نیست تا به مطلب وارد شدید فورا امتیاز به شما تعلق بگیرد.زمانی که امتیاز دریافت کنید سیستم به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.
  • در بعضی از صفحات وب سایت ما دیدگاه را باز گذاشته ایم که شما می توانید نظر خود را در مورد آن مطلب برای ما ثبت کنید .با ثبت نظرات در صورت تایید مدیریت امتیاز به شما تعلق می گیرد. این طور نیست که ما هر نظری را تایید کنیم.بعضی نظرات در واقع اصلا ارزش تایید شدن ندارد مثل این موارد چه خوب ,چه عالی ,سپاسگزاریم بابت مطلب خوب تان و غیره.ما نظراتی را تایید می کنیم که حداقل در حد یک پاراگراف باشد و واقعا نظردهی باشد نه این که در حد رفع تکلیف و به قصد دریافت امتیاز .
  • برای کسب امتیازات باید به سایت ورود کرده باشید.اگر به صورت مهمان از سایت بازدید کنید حتی اگر ده ساعت هم در سایت وقت بگذرانید یک امتیاز هم به شما تعلق نخواهد گرفت .
همچنین بخوانید
درمان هومیوپاتی کبد چرب کودکان
  • سوال : چطور می توانم متوجه بشوم چند امتیاز کسب کرده ام؟

جواب : به سادگی .در هر لحظه با مراجعه به پنل کاربری خود و از منوی جدول امتیازات هم می توانید بفهمید چند امتیاز دارید و هم این که در چه تاریخی و از چه راهی این امتیازات را کسب کرده اید.

از آن جایی که پروسه دریافت امتیاز زمان بر هست به شما پیشنهاد می شود از همین امروز به فکر جمع آوری امتیاز باشید چرا که معلوم نیست چه وقت به خدمات ما نیاز پیدا کنید.

  • سوال : اگر نیاز به خدمات شما داشتم ولی امتیازم برای دریافت کاربری vip کافی نبود چی؟

جواب : ساده ست , می توانی ما به تفاوت امتیاز را از ما بخری .برای این کار بعد از ثبت نام در سایت از پنل کاربری خود گزینه پشتیبانی را انتخاب کن و پیام بده .

همان طور که قبلا توضیح داده شد اکیدا برای ثبت نام در سایت از ایمیل معتبر استفاده کنید در غیر این صورت بعدا چنانچه در بررسی ها مشخص بشود ایمیل شما در هنگام ثبت نام غیر واقعی بوده کاربری شما کان لم یکن تلقی شده و امتیازات شما صفر خواهد شد.در این صورت حق هیچ گونه اعتراضی نخواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا