در باره دکتر عادل حیدری نژاد
مقالات سایت

هدف دکتر عادل حیدری نژاد چیه ؟

هدف دکتر عادل حیدری نژاد چیه ؟

زندگی یک بازی است . برای برنده شدن در این بازی کافی است قوانین آن را یاد بگیرید . برنده شده کمک کنید تا دیگران هم برنده شوند” .

عادل حیدری نژاد یاد گرفته زمانی می تواند به دیگران کمک کند تا سلامت باشند که خود در سلامتی ذهنی کامل باشد. تنها راه کمک به جهان برای پیشرفت این است که خودتان پیشرفت کنید .دکتر عادل حیدری نژاد عمیقا عاشق پیشرفت همه انسان هاست و معتقد است زمانی خودش پیشرفت می کند که موجب پیشرفت و ثروتمندی سایر انسان ها بشود و یکی از اصلی ترین جنبه های ثروت سلامت است. او می گوید اگر کسی بابت یک محصول مثلا سیصد هزار تومان به من می پردازد حتما باید پنج برابر آن برای خودش سودمندی وجود بیاورم و در این صورت است که من در کارم موفق خواهم شد . عشق واقعی دکتر عادل حیدری نژاد به انسان ها و طبابت واقعی و پشتکار وی در این زمینه توام با قدرت نفوذ کلام باعث شده است که امروز او به یک برند در عرصه هومیوپاتی ایران تبدیل شود.

سایت عادل حیدری نژاد

مارک تواین گفت :

تنها دو روز مهم در زندگی هر فردی وجود دارد؛

روزی که به دنیا آمده ای و روزی که میفهمی چرا به دنیا آمده ای.

در سال 1389 فهمید که هدفش از زندگی چیست و این بود که تصمیم گرفت کشورش را به جای بهتری برای زندگی کودکان تبدیل کند. امروز که خوب دقت می کند می بیند که چقدر موفق عمل کرده است.وی در آن زمان متوجه شد که نیاز جامعه چیست.دغدغه های اصلی مردم و مسئولین چیست .برای همین تلاش کرد تا جایی که می تواند به سهم خود زندگی را برای مردم راحت تر کند.

همچنین بخوانید
چرا ما در اینستاگرام فعالیت نداریم؟

هر سال هزینه های زیادی صرف مقابله با بیماری ها ,ریشه کنی ایدز ,رفع معضل اعتیاد, مبارزه با شرارت و آسیب های اجتماعی و … می شود ولی مشکل مملکت ما ویروس ایدز نیست بلکه مشکل اصلی ذهنیت ایدز است.مشکل مملکت خود اعتیاد نیست بلکه ذهنیت آن است.به فرض اگر ما موفق بشویم خود ویروس ایدز را نابود کنیم تا وقتی که نتوانسته باشیم ذهنیت آن را برطرف کنیم فرد مبتلا به ایدز درمان شده این بار ایجاد مشکلات دیگری برای جامعه می کند و همین طور در مورد اعتیاد و غیره.مگر ما چقدر بودجه داریم چقدر نیروی انسانی لازم برای این کار داریم.

چرا ما فقط بر معلول تمرکز کرده ایم ولی علت را نادیده گرفته ایم!؟

در پزشکی رایج ما بر رفع معلول تکیه می کنیم به همین دلیل از علت غفلت می کنیم و درست به همین دلیل است که مردم و مسئولین با گرفتاری های زیادی در این زمینه روبرو هستند.

آن سال به طور جدی متوجه این نیاز شد و با احساس مسئولیت کامل و با تمام قوا پا به میدان گذاشت تا قدمی در رفع این مشکلات بردارد.او به این نتیجه رسید که طبابت صرف و ساعت ها نشستن در مطب و ویزیت خیل عظیم بیماران تکراری و نوشتن نسخه های تکراری در کمتر از پنج دقیقه چیزی جز رفع تکلیف و سلب مسئولیت و نیز گذراندن امور نیست .

مرا مگوی که سعدی طریق عشق رها کن[

سخن چه فایده گفتن چو پند می ننیوشم

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل

همچنین بخوانید
داستان واقعی کودکی که جن زده شده بود!

و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

او باید کاری متفاوت می کرد ,کاری که بتواند باری از دوش هموطنان و وزارت بهداشت بردارد.برای همین هم با اعتقاد و باور راسخ شروع به تحقیق و مطالعه شبانه روزی بر روی کشف روش های نوین و جهانی در زمینه درمان کرد و با توجه به تسلطی که در زمینه طب هومیوپاتی داشت اقدام به ابداع آموزش های کپسولی هومیوپاتی کرد.

در این آموزش ها که به صورت فایل های متنی پی دی اف بسیار راحت و قابل فهم می باشد طریقه درمان بیماری های شایع را به روش هومیوپاتی توضیح داده است به نحوی که عامی ترین افراد جامعه بدون این که حتی یک سطر هم در مورد هومیوپاتی آموزش دیده باشند می توانند از تاثیر آن بهره مند شوند.

در صورتی که این مطلب را دوست داشتید می توانید از طریق آیکون های شبکه های اجتماعی انتهای مطلب آن را با دیگران به اشتراک قرار دهید
دکمه بازگشت به بالا